Klubbmöt och Årsmöte 211126

torsdag 2 december 2021

Jan Tannefors

Årsmöte 26 november 2021

Börje Hagström ledde årsmötet på Buskåkers Gästgiveri. Sammanfattningsvis konstateras att klubben har en stabil ekonomi i balans. Avgiften för nästa säsong är oförändrad.

En del medlemmar har lämnat vår klubb, medan ny medlem har invalts.

Året har starkt präglats av pandemin, vilket gjort att lunchmötena var tvungna att även sändas digitalt. Närvaron har pendlat mellan ca 13 till 25 deltagare. På grund av att Scandic slutat med luncher flyttades lunchen till Buskåker. Vi söker nu en annan lokal.

En del medlemmar till styrelsen 2022-2023 valdes, således Monica Lundin som Inkommande President tillsammans med Jan Dirk Kooistra, Maria Lettius samt Lars Göran Lundgren. Som Inkommande Sekreterare valdes Johny Woxberg och som Revisorer Ulla Olsson och Erik Hedin. Lilian Sjans och Morgan Söderberg fortsätter under kommande Rotaryår som Klubbmästare resp Skattmästare.

Veckbrevskrivare,
Jan Tannefors